ostematrix-kalsium-ibu-menyusu-ibu-hamil-sembelit-elak-kejang-kaki-sakit-gigi-gusi-sakit-badan11

Ibu Menyusu Kekurangan Kalsium?Betul Ke?

Ibu menyusu ni,kebiasaannya memang selalu ada masalah kekurangan kalsium tau, lagi-lagilah bila mana kalau sejak dari kehamilan lagi si ibu ni mengabaikan pengambilan kalsium dan juga Vitamin Semasa hamil. Betul semasa dalam proses penyusuan ibu menyusu ni akan berikan kalsium kepada si bayi, sebenarnya kalsium ibu ni dari sejak kehamilan lagi dah di tarik oleh …

Ibu Menyusu Kekurangan Kalsium?Betul Ke?Read More »

vitamin tulang kuat tulang patah tulang retak supplemen kalsium untuk tulang ubat patah tulang ostematrix shaklee1

Rahsia:Tulang Nenek 60 Tahun Kuat Sihat Masih Mampu Hiking Lagi

Tulang masih kuat dan sihat di usia 60 tahun tau, paling mengejutkan bila nenek ni kata dia masih aktif hikingĀ  šŸ˜† wowwww… kan Cheta memang kagum sangat tau dengan nenek ni. Jom kita tengok video ni dulu… [ Video : Tulang Nenek 60 Tahun Masih Kuat Hiking]   Teruja kan…ternyata Vitamin Shaklee Vivix dan Ostematrix …

Rahsia:Tulang Nenek 60 Tahun Kuat Sihat Masih Mampu Hiking LagiRead More »

cara-kecutkan-fibroid-cyst-dengan-shaklee-set-fibroid-shaklee5

Cara Kecutkan Fibroid Secara Semulajadi Tanpa Pembedahan

Apa Itu Fibroid?   Fibroid ni sebenarnya ketumbuhan dalamĀ  rahim wanita. 99% ketumbuhan dalam rahim ni bukanlah kanser. Saiz fibroid ni juga berbeza, ada yang kecil ada yang besar, ada yang bilangannya 1 dan ada juga yang tumbuh banyak. Kebanyakkan mereka tak tahu yang mereka ada fibroid,sebabnya fibroid ni dia tak menunjukan gejala sakit pun, …

Cara Kecutkan Fibroid Secara Semulajadi Tanpa PembedahanRead More »

Gout? Boleh Ke Sembuh Dengan Ambil Vitamin Sahaja?

Gout ni kebiasaan orang lelaki dalam lingkungan 40an yang selalu sangat terkena… Jangan buat main dengan gout ni tau…boleh meleleh air mata jantan di buatnya…sakittt oiii…Cheta pernah jumpa seorang lelaki yang menghidap penyakit gout ni… Tengok kakinya yang membengkak,menyukarkan pergerakannya..terpaksa bertongkat… Silap makan sikit..memang makan diri sendiri lah jawabnya… Jom kita kenali apa itu Gout?? …

Gout? Boleh Ke Sembuh Dengan Ambil Vitamin Sahaja?Read More »

Vitamin tambah tenaga promosi-vivix-shaklee-harga-vivix-shaklee-minuman-tenaga-isotonik-minuman-untuk-tambah-tenaga-energetic-drink-vivix-shaklee-shaklee-pontian-agen-vivix-pontian-pengedar-shaklee-pontian3

Vitamin Tambah Tenaga- Bantu Kekal Cergas Sepanjang Hari

Vitamin tambah tenaga? Sekarang ni memang ramai cari vitamin tambah tenaga untuk bantu kekal cergas dan bertenaga sepanjang hari. yerlah zaman sekarang ni kan, aktiviti harian kita yang sibuk terkejar sana sini, membuatkan badan kita cepat letih dan lesu. Vitamin tambah tenaga ni semua orang perlukan tau, tak kiralah wanita,lelaki,kanak-kanak, warga emas lagilah perlukan vitamin …

Vitamin Tambah Tenaga- Bantu Kekal Cergas Sepanjang HariRead More »

skincare-selamat-untuk-ibu-mengandung-youth-shaklee-skincare-selamat-untuk-ibu-hamil-kosmetik-selamat

Skincare Selamat Untuk Ibu Mengandung,Agar Bayi Kekal Sihat

Skincare selamat untuk ibu mengandung wajib menjadi keutamaan buat ibu hamil semasa ingin membuat keputusan untuk membeli sebarang produk kecantikkan. Mengapa Cheta tegaskan di sini betapa pentingnya pemilihan skincare selamat untuk ibu mengandung? Ini kerana Dr Raissa Paison Pakar Dermatologi ada berkata, “Wanita hamil harus lebih berhati-hati dalam pemilihan produk makan dan sapuan yang mereka …

Skincare Selamat Untuk Ibu Mengandung,Agar Bayi Kekal SihatRead More »

ovarian-cyst-senarai-makanan-yang-boleh-dan-tak-boleh-di-makan-untuk-elak-cyst-ibu-hamil-membesar1

Ovarian Cyst- Senarai Makanan Yang Boleh Dan Tidak Boleh Di Makan

Ovarian Cyst Senarai Makanan yang perlu pesakit ambil tahu, bagi mengelakkan risiko cyst membesar dan lebih memburukkan keadaan. Bila sebut bab makanan ni…semua pun dah meleleh air liur kan..hari-hari macam-macam jenis makanan yang lalu kat newsfeed FB Cheta tu…fuihhhh..berpeluh aiiih….presentation makanan tu je pun dah buat kita cukup terliur… Itu baru Cheta yang tengok…cer bayangkan …

Ovarian Cyst- Senarai Makanan Yang Boleh Dan Tidak Boleh Di MakanRead More »

ovarian-cysts-s1-what-are-ovarian-cystsvitamin ibu hamil cara kecutkan cyst tanpa pembedahan

Ovarian Cyst Ketika Hamil Bahaya Ke Tidak??

Apa Itu Ovarian Cyst??? Ovarian Cyst adalah merupakan kantung yang mengandungi cecair yang berada dalam kilang telur ovari. Terdapat pelbagai jenis ovarian cyst, tetapi kebanyakkannya bukanlah sejenis kanser yang sangat di takuti oleh golongan wanita. Kebiasaannya Cyst ini tidak menyebabkan kesakitan bahkan wanita itu sendiri tidak akan menyedarinya…Cyst biasanya akan hilang dengan sendirinya tanpa apa-apa …

Ovarian Cyst Ketika Hamil Bahaya Ke Tidak??Read More »