motivasi

Apa Cheta Buat Bila Terasa Down

[Aku Bukan Robot]

Yer..aku bukan robot..
Yang tiap masa patuh mengikut arahan
Yang tiada Perasaan.

Tidak kenal erti penat,
Tidak kenal erti putus asa,

Tidak tahu menangis,
Tidak tahu menjerit,

Aku insan biasa,
Tapi ingin menjadi insan luar biasa…

Hahaha…sesekali kan berpuitis tak salah kan…

Yer..i is bukan lah robot yang setiap masa ikut jer apa yg di program kan…robot pun tau abis bateri kan..hehe..

Yer ada masa ku down …ada masa terasa lelah.jerih perih menjalani kehidupan..

Yer..hidup bukannya sentiasa happy memanjang kan…
Jangan percaya sgt drama-drama TV tu…
Cerita-cerita mewah,kahwin anak dato’ anak tan sri bagai..
Limosin menjalar-jalar…kan..

Tu semua buat anak-anak sekarang di limpahi angan-angan tak berkesudahan..
Realiti kehidupan tidak seperti itu wahai anak-anak..

Hidup sekarang perlukan kita berusaha bermati-matian..
Untuk capai segala apa yang kita impi-impikan..

Bila terasa down terutamanya dalam bisnes…mama akan cepat-cepat masuk group besar iReach…godehlah segala mak nenek informasi,motivasi,aspirasi yang tersedia dalam tu..

Bagaimana org2 yang dah berjaya…bangkit dan terus berusaha..demi mencapai segala impian mereka..

BACA SINI>> 5 CARA TURUNKAN KOLESTEROL DENGAN CEPAT ELAK TERKENA SERANGAN JANTUNG SECARA TIBA-TIBA

Yang buat mama tambah kuat..bila dapat feedback positif dari kebanyakkan customer..semua dapat merasai kembali nikmat sihat..

Alhamdullilah…insyaAllah mama akan always…

” STAY POSITIVE, STAY FIGHTING,STAY BRAVE, STAY AMBITIOUS, STAY FOCUSED N STAY STRONG”

#donG16ab
#SHAKLEEEFFECT
#tsunamishaklee
#tsunami2018

Pengedar Shaklee Johor Bahru

Hana ( 60134136748)

pengedar-shaklee-komtar-jbcc-johor-bahru 

Pengedar Shaklee Kuching Sarawak

Dayang (6017.844.1515)

pengedar-shaklee-kuching-sarawak-pengedar-shaklee-miri-sarawak-pengedar-vivix-shaklee-agen-shaklee-sarawak2 (1) 

Pengedar Shaklee Ipoh Perak

Naresh (6017.598.9747)

Pengedar-Shaklee-Ipoh-Perak-Pengedar-shaklee-perak-pengedar-vivix-ipoh-agen-shaklee-ipoh-ejen-shaklee-ipoh-stokis-shaklee-ipoh-branch-shaklee-ipoh2

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge