Apa Itu MLM?? Beza Shaklee Dengan MLM Lain

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera semua pembaca Mahligaivitamin.com.. Ok hari ni nak bercerita berkenaan MLM… 

KORANG TAU TAK MLM TU APA?


Bila sebut je pasal MLM..ramai org rata2 menyampah,meluat rasa nak muntah dan pelbagai lagi reaksi negatif yg di terima as usual lah kan… ^__^..ok tak kisah lah apa korang nak rasa pun..tak salah kan korang pun sebab ada MLM yang telah mencemari kesucian MLM itu sendiri..dengan memaksa ahli-ahlinya buat loan bank sampai berbelas malahan puluhan ribu ringgit semata-mata untuk membeli pangkat dan stok yang akhirnya berhabuk di bawah katil…kesiannn.. >__<  naya orang namanya tu…
Tak kurang juga ada yang bergambar dengan kerete mewah, duit cash yang berselerak..bahkan ada yang sampai boleh baring atas duit tu…WOOOWWWW, serta cek puluhan ribu ringgit yang bukan miliknya sendiri… 



Korang tau tak??? itu namanya HEAD HUNTING...MLM jenis ni..yang selalu merecruit org baru untuk dapat komisen berbanding dari fokus untuk jualan produk mereka.dan seterusnya org-org baru yang mereka recruit juga akan di ajar cara yang sama..bermakna mereka lebih fokus untuk memperkembangkan network mereka daripada fokus kepada jualan produk.
Tidak di nafikan juga ada syarikat MLM yang menjual produk mereka dengan harga yang terlalu tinggi dan tidak munasabah hingga ia membebankan para pembeli..
Berbeza kami di Shaklee…kami tidak di bayar untuk merecruit orang bawahan kami..setiap ahli yang membayar RM69 (Starter Kit amik sendiri) RM79 (Starter Kit akan di pos) kami di ajar untuk lebih fokus pada produk. 
Semua orang bermula dari bawah…dari zero tiada isu downline kerja keras upline goyang kaki..No..No..No..salah tu banyak bukti yang nyata terjadi downline lebih cepat naik meninggalkan upline..konsepnya senang di sini Siapa usaha lebih..dia akan dapat..Semua belajar benda yang sama..pelan pemasaran,pengetahuan mengenai produk,syarikat dan sebagainya..
Didik downline untuk berjaya atau lebih berjaya dari kita untuk membina sebuah organisasi yang kukuh..semakin organisasi kita kukuh semakin banyak ganjaran yang bakal kita dapat Insya Allah..
Korang tau tak?? Shaklee telah di iktiraf sebagai BEST BRAND in MLM -NUTRITIONAL SUPPLEMENTS oleh THE BRANDLAUREATE AWARDS 2014-2015

 

Korang tau tak..
Korang Tau Tak? Shaklee adalah sebuah syarikat MLM yang kukuh kewujudannya sudah melebihi 50 tahun.. 

MLM tu apa
Ini pula kisah Mulitivitamin Vita-lea yang sudah berusia 100 Tahun..Hebat Ke Hebat??? ^__^
Ini pula kisah Energizing Soy Protein 


Ini Kisah Basic H


Haa…lamakan setiap produk yang di cipta bukan takat sehari dua..itu membuktikan bahawasanya produk Shaklee berserta companynya bukan company cap ayam… ^__^ 

Sekiranya korang berminat untuk menjadi sebahagian besar dari keluarga Shaklee kami atau ingin mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee korang..,saya adalah  wakil pengedar sah seluruh malaysia. Sebarang pertanyaan boleh di buat dengan menghubungi saya di talian berikut:

Nama: Mahligai Vitamin @ Eita (ID 1081587)

Emel: mahligaivitamin@yahoo.com

Phone/Message/WhatsApp: 012-7555470



“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee?? Hubungi saya juga!!.Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan !. Wakil pengedar seluruh Malaysia masih di perlukan !. Dan anda juga akan di jemput ke group Ekslusif diFACEBOOK

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge