Fungsi Vivix

ubat-penyakit-kulit-psoriasis

Ubat Penyakit Kulit Psoriasis- Dah Pelbagai Jenis Ubat Dicuba Namun Hampa

Memang dah macam-macam jenis ubat penyakit kulit Psoriasis yang di cuba, namun hampa sekali… Ikuti pengalaman saya sendiri mengatasi masalah Psoriasis. Apakah Punca Penyakit Penyakit Kulit Psoriasis Cheta? heemmm…susah sebenarnya nak sharing cerita ni..berjuta2 kali di fikirkan tapi akhirnya share lah juga yer…mana lah tau korang di luar sana pun ada menghadapi masalah serupa kan… …

Ubat Penyakit Kulit Psoriasis- Dah Pelbagai Jenis Ubat Dicuba Namun HampaRead More »

Penyakit-psoriasis

Penyakit Psoriasis -Pengalaman Sendiri Berjuang Mengatasinya.

APA ITU PENYAKIT PSORIASIS?? Penyakit Psoriasis adalah keadaan di mana kulit menjadi merah,mengelupas,tompokan kasar yang berkerak, dan di litupi dengan sisik yang berwarna keperakkan. Tompokan ini biasanya timbul di sekitar siku, kaki, belakang badan,lutut dan juga boleh timbul di mana sahaja bahagian badan yang ada. Tompokkan ini biasa menimbulkan kegatalan dan kesakitan akibat keadaan kulit …

Penyakit Psoriasis -Pengalaman Sendiri Berjuang Mengatasinya.Read More »

kencing manis

Kencing Manis: Doktor Terpaksa Korek Buang Isi Betis Kakinya Sedalam Lebih Kurang Satu Inci.

Ya Allah ngerinya rasa bila tengok gambar kaki Si pakcik ni…doktor terpaksa korek buang isi kakinya sedalam lebih kurang 1 inci…seram tengok… Ni anaknya yang ikhtiar dengan vivix, sebab doktor katanya tak bekalkan sebarang ubat… Ngerilah kan dah ler kena korek dalam…nampak isi..dah tu terbiar macam tu je…uihhhh. Jom ikuti cerita sebenarnya…. KOMPLIKASI KENCING MANIS …

Kencing Manis: Doktor Terpaksa Korek Buang Isi Betis Kakinya Sedalam Lebih Kurang Satu Inci.Read More »