Inas : Gara-Gara Nak Baju Sama Dengan Kakak

Dah Macam Kembar,Semua Nak Sama

Al Kisahnya….diaorang ni suka lah sangat kalau pakai baju tu nak sama design nak sama kaler…kalau tak sama tu kemain boleh melalak bagai…
Nak jadikan cerita pagi tu…si inas ni dah mandi dulu…pakai baju dulu…siap2 makan…si kakak ni barulah bangun..so mandi2.mama pun tibai jelah pakaikan baju…tak teringatkan yang si inas ni pakai baju lain…
bila si inas ni nampak je kakak pakai baju lai …mula lah dia menangis…nak baju sama…nak baju sama…uhuhuhu….
maka berlarilah dia masuk bilik…mama ngan ica ni kat dapur sekali tu mama dengar bunyi berdentum…di iringi dengan jeritan dan tangisan si inas ni…

Darah Bercucuran Memenuhi Baju

uihhh berderau mama..terus lari masuk dalam…sekali tengok inas nya dah terlentang…
dukung dia…tengok darah dah menjejes2 kat baju dia..uhuhuhu…seram tengok..kecut perut mama di buatnya…
┬ámama bawak pergi sinki basuh mulut dia..pastu tuam dengan ice…kejap je darah berhenti…
mama pun tak taulah cara mama tu betul ke tak… ­čśą
dah itu je yang terlintas masa tu kan…dah ler panik…

inas berdarah

bibir bawah dia teruk agaknya terketip gigi atas lah tu…
inas┬ámama amik gambar sebab nak hantar report ke papa…??

sianlah dia…petang tu…inas nampak ayam goreng atas meja…terus dia amik dan gigit…agaknya dia terlupa yang bibir dia sakit tu…hihi…bila terasa bibir tu pedih…terus di campaknya ayam goreng tu…hahahaha…hemm memang dari kecik suka sangat dengan ayam…paling fav peha ayam…
seharian tu makan bubur kosong je…alahai sian inas….

 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge