Masalah Kesuburan Lelaki – Atasinya dengan Set Lelaki Perkasa

Siapa kata lelaki tidak memerlukan SUPPLEMEN??..Sebetulnya merekalah yang paling perlu untuk mengambil SUPPLEMEN!!..Kerana Apa?? Kerana gaya hidup mereka yang menyebabkan mereka-mereka ni boleh di katakan kehilangan banyak nutrisi dalam badan mereka menyebabkan terjadinya masalah kesuburan lelaki ?? Kenapa,?? tak percaya?? Cuba kita lihat sekeliling kita..berapa kerat sangat lah lelaki-lelaki yang tidak merokok? boleh di katakan …

Masalah Kesuburan Lelaki – Atasinya dengan Set Lelaki PerkasaRead More »

Selepas 7 tahun menderita akibat JERAWAT akhirnya……

Apa itu Jerawat Batu?? Jerawat batu (Cystic Acne) kebiasaannya berukuran besar,warnanya yang agak terang mudah di lihat lebih menghitam dan teksturnya sangat kasar,ia juga di sertai dengan peradangan (inflamasi) sehingga terasa sakit,pedih dan biasanya menyebar ke seluruh wajah serta merosakkan kulit wajah. Penyebab Jerawat Batu. Gaya Hidup – Pengambilan makanan dan minuman yang mengandungi lemak …

Selepas 7 tahun menderita akibat JERAWAT akhirnya……Read More »

Vitamin Ibu Hamil – Shaklee Pilihan Terbaik

Pengalaman Sendiri Sewaktu saya di sahkan hamil anak sulung,perasaan waktu itu tidak dapat di gambarkan betapa gembiranya hati ini,masyaAllah sungguh teruja sampaikan saya test upt berulang-ulang kali seakan tidak percayakan result yang keluar dari UPT tersebut..hehe anak sulung lah katakan.. saya pasti anda juga pernah merasakan perasaan yang sama seperti saya . Hem biasalah dah …

Vitamin Ibu Hamil – Shaklee Pilihan TerbaikRead More »

Set Kurus Shaklee – Produk Hot Di Pasaran!!!

Tahukah Anda???               Malaysia menduduki tempat PERTAMA di kalangan negara Asean kerana begitu ramainya rakyat nya yang menghidap obesity dan mendapat tempat ke ENAM di kalangan negara Asia Pasifik. Disebabkan itu jugalah hadirnya bermacam-macam produk Pelangsingan yang terdapat di pasaran. Tetapi…apakah  bahan-bahannya benar-benar selamat?? Oleh sebab itu saya mengesyorkan …

Set Kurus Shaklee – Produk Hot Di Pasaran!!!Read More »

Atasi Masalah Sembelit/Buasir

Setiap orang pasti pernah mengalami sembelit, rasa yang pedih,sakit,ngeri dan takut sangat menghantui setiap kali ingin membuang air besar. mari kita dalami apa itu sembelit, faktor- faktor penyebab sembelit,dan cara mengatasi masalah sembelit. Apa itu Sembelit? Sembelit adalah gangguan pencernaan di mana seseorang mengalami pengerasan najis yang berlebihan sehingga sukar untuk di buang atau di …

Atasi Masalah Sembelit/BuasirRead More »

Set Cantik Shaklee – Membuatkan Suami Tidak Jemu Memandang

Semua manusia terutamanya golongan wanita begitu menitik beratkan soal kecantikkan. Apa itu Cantik?? Jom kita baca definisi Cantik menurut pandangan orang dari negara yang berbeza-beza. Ada yang mengatakan kulit mulus dan putih itu cantik, namun tidak kurang juga mengatakan cantik itu tergantuk dari sikap wanita itu tersebut..berbeza bukan. 1) Di kaitkan dengan Muda     …

Set Cantik Shaklee – Membuatkan Suami Tidak Jemu MemandangRead More »

Mengatasi Masalah Kegemukkan (Obesity) Dengan Cinch Shake Shaklee

Apa itu Obesity ( Kegemukkan)?? Secara amnya,kegemukkan (Obesity) merupakan pengumpulan lemak berlebihan yang menimbun-nimbun di dalam badan seseorang. Obesity (Kegemukkan) kini di anggap sebagai satu penyakit dan terjadi apabila tisu-tisu lemak menjadi keterlaluan, Lebih teruk lagi obesity boleh mengangggu dan mencederakan organ-organ badan dan seterusnya akan menyebabkan masalah kesihatan yang serius. Selain daripada menghadkan kegiatan …

Mengatasi Masalah Kegemukkan (Obesity) Dengan Cinch Shake ShakleeRead More »

Set Berpantang Shaklee Buat Ibu Cergas Dan Susu Ibu Banyak

Apa itu Berpantang?? Berpantang merupakan satu aktiviti yang biasa di lakukan oleh ibu yang baru lepas bersalin. Tradisi berpantang dalam kaum melayu di anggap sangat penting kerana ia merupakan masa bagi ibu itu untuk mengembalikkan semula tenaga yang hilang ketika proses bersalin. Kebiasaannya masa berpantang bagi kaum melayu bermula dari 44 hari sehinggalah 100 hari …

Set Berpantang Shaklee Buat Ibu Cergas Dan Susu Ibu BanyakRead More »

Khasiat & Manfaat Alfalfa kepada Kesihatan

Apa Itu Alfalfa? Alfalfa atau nama lainnya (Medicago Sativa) adalah golongan keluarga kekacang.Tanaman ini kecil sahaja tapi mempunyai akar yang menjunam ke bawah hingga mencapai 4.5meter..haa..panjangkan akarnya… Ok..nilah dia pokok Alfalfa ( Sila Lihat Akarnya..Panjangkan!!) Alfalfa merupakan tanaman yang di kenali mempunyai bebagai-bagai manfaat untuk kesihatan.Tanaman ini dapat tumbuh sampai satu meter dan memiliki bunga …

Khasiat & Manfaat Alfalfa kepada KesihatanRead More »

Ingin Tahu Bagaimana Buat Suami Melekat Di Rumah?? Sini Ada Jawapannya

Suami : “Sayang ni dah tak macam dedulu lah..macam kita baru-baru kawin dulu, Abang rindu sayang yang dulu…” Agak2 apa kita ni as a wife rasa??? Memang lah kita ni kan dah beranak pinak manalah nak sama macam zaman kita anak dara dulu kan.. I is pun terasa kalau gitu.. >__<‘.. Tapikan isteri2 jangan lah …

Ingin Tahu Bagaimana Buat Suami Melekat Di Rumah?? Sini Ada JawapannyaRead More »