Rumah Kelahiran P Ramlee Di Pulau Pinang

Sempena cuti sekolah yang panjang ni,Cheta ambil kesempatan untuk bawak anak-anak dan mak berjalan-jalan. Di mulai dengan singgah di Port Dickson, untuk ambil Mr Hubby dulu,ke esokkannya kami pergi ke Perak, menziarahi sanak saudara mak yang lama sangat tak jumpa, jadilah jumpa sekejap-kejap jer..

Ke esokkannya tu barulah menuju ke Penang,lama kita orang stay kat sana. 4 hari 3 malam ko..hahhaha..puas pusing penang…banyak juga tempat kitaorang lawati,cuma dalam entry ni,Cheta nak share video pasal Rumah Kelahiran P Ramlee jelah yer, sesambil tu layanlah 2,3 ketul gambar kitaorang kat sana  😆

Cheta bagi korang Video je yer…puas sikit nak tengok yer tak..hihihi… :mrgreen: selamat menonton.

 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge