Syifa Oh Syifa…

Sekarang dah pandai mengamuk..kalau kita ni tak hantor dia pergi sekolah…huhuu..nak hantar macam mana nak oiiii hari ni tak sekolah tau…

Mengamuk sakan….sampai mama ni di baling dengan kasut dia…sabor jerlah..nak marah kecik lagi..huhu

Mujurlah sekolah tu depan rumah atok jer…kalau kena naik kereta ke..emang tak kuasa nak melayan dah…

Ni tadi pergikan juga bawak dia ke sekolah tu ha….duduk lah depan pintu sekolah tu sambil bagi salam…hahahhaha.

Nak gelak pun ada…

Tapi syukurlah, dia rajin nak pergi sekolah…seronok agaknya…ramai kawan-kawan..cikgu pun baik…

NI dapat hadiah….sengih je balik sekolah…bising mulut dia..ma..ma nengok..nengok…hahhaha


    Ini mama terpaksa bawak juga menjengah sekolah….hiii nak bagi anak puas hati..


Syukurlah apa2 pun syifa always sihat, ceria, dan suka sangat nak pergi sekolah sampaikan mama kena baling kasut pun tak per…hiihih…demi mu anak..


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge