Terlalu Taksub Untuk Cantik, Kesan Pengunaan Kosmetik Berbahaya

Zaman sekarang ni pelbagai lambakan kosmetik dan produk menguruskan badan yg menjanjikan ” kurus dalam 1 minggu tanpa perlu berlapar dan bersenam”
“Putih berseri² dlm masa 3 hari je” ???
Ohhh huhuhu korang pakai apa sampai putih dlm masa 3 hari tu…pernah tak korang terfikir apa bahan² yg di gunakan…
Tak rasa ngeri ke…nak oles² nak telan²…sebarangan produk yg beri kesan terlalu cepat ni…
kesan kosmetik bahaya
bukan apa…dah banyak kan media paparkan kosmetik yg ada mengandungi bahan² terlarang…
mengelupas,kemerah-merahan kulit muka gara²,jerawat bernanah ada pulak tu yg kulit seakan terbakar…??
Tak kurang hebat juga produk² kurus yg mengakibatkan kematian dan kerosakkan organ dalaman…
Nasihat cheta selidiki dulu sebarang produk dan kosmetik yg bakal korang gunakan…
kesan kosmetik bahaya
Janganlah kerana terlalu taksub nak kan kurus atau wajah putih² merah tu…menyebabkan diri terdorong mengunakan bahan² dr produk kosmetik berbahaya…
Macam shaklee ada juga mengeluarkaan produk kosmetik nutriwhite…
Harganya amat berpatutan dan setanding dengan produk antarabangsa..nak wajah putih mulus berseri amalkan set nutriwhite….
Tapi kesannyaa bukanlah dapat dalam masa 3 hari..Set nutriwhite sangat menjimatkan…
nutriwhite shaklee
Contohnya pencuci muka nutriwhite 1 tiub boleh bertahan 6-12 bulan bergantung pengunnaan..rata² semua produk nutriwhite mmg mampu bertahan 6-12 bulan..jimat kan…
Mengunakan bahan² semulajadi dan bebas dr bahan² kimia yang berbahaya…
Rasai kehebatan Nutriwhite sendiri…anda pasti puas hati..??
Pengedar Shaklee &Konsultan Bertauliah…

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge