vitamin-c-shaklee-testimoni-vitamin-c-shaklee-kelebihan-vitamin-c-shaklee

Testimoni Vitamin C Shaklee,Serta Harga Vitamin C Shaklee

Haaa…ini mesti mencari testimoni Vitamin C Shaklee kan? Tak pun cari harga Vitamin C Shaklee? Haa mana satu tu…

Memang banyak Testimoni Vitamin C Shaklee yang buat ramai orang teruja nak mencubanya…betul sungguh, dah lah sebotol ada 180 biji kan…harga sebotol pulak tak sampai RM100 pun…haaa murah amat tu…

Kenapa Ramai Sukakan Vitamin C Shaklee

 

Sumber Vitamin C Semulajadi Yang Di salurkan Jam demi Jam

Tubuh kita sering kehilangan vitamin C semasa melakukan aktiviti harian. Vita C 500mg dengan pelepasan berperingkat dapat membantu dalam menyalurkan vitamin C berterusan. Vita-C 500mg yang semulajadi ini membantu menyediakan vitamin C yang di perlukan tubuh. Ia juga membantu dalam menyokong tulang,gigi dan gusi yang sihat serta keseluruhan tubuh badan.*

Vitamin C adalah Anti-oksidan yang kuat.Sustained Release Vita-C 500mg sangat berkualiti tinggi kerana ia:-

  • Tinggi potensi Vitamin C
  • Setiap tablet Sustained Release Vita-C 500mg,mengandungi 7.5 hidangan buah oren termasuk kulitnya (500mg)
  • Ujian klinikal telah membuktikan bahawa,Vitamin C dalam setiap tablet Sustained Release
  • Vita-C 500mg(yang di ambil selang 5 jam),mampu bertahan di dalam plasma darah kita selama 24 jam.
  • Setiap tablet mengandungi 120mg bioflavanoid yang di ekstrak daripada kulit buah,dan juga di kenali sebagai Vitamin C Complex.
  • Satu formula yang membantu mengekalkan pertahanan antioksidan semulajadi,integriti sel dan kesihatan mata,gigi,gusi,tulang,otot dan saluran darah.

 

Adakah anda tahu?

  • 1 batang rokok mampu melupuskan 50-100mg vitamin C yang di ambil dalam tubuh
  • Keresahan akan mempercepatkan penyusutan vitamin C dalam tubuh.
  • Pil penahan sakit akan menyusutkan vitamin C dengan banyak.
  • Terlebih dos vitamin C akan menyebabkan cirit-birit.

 

Fakta Lain Berkaitan Vitamin C

  • Haiwan seperti arnab mampu menghasilkan Vitamin C mereka sendiri kira-kira 18,000mg(18g) sedangkan manusia tidak dapat menghasilkan vitamin c.Maka sumber Vitamin C hanyalah melalui pemakanan.
  • Vitamin C adalah larut air.Maka ,ia akan hilang secara berterusan dari tubuh kita.
  • Oleh itu,kita perlu mengambil vitamin c setiap hari.Oleh kerana ia larut air,maka overdose vitamin c tidak perlu di khuatiri,lantas ia tidak memberikan kesan toksik.
  • Setiap hidangan buah-buahan membekalkan kira-kira 45-60mg Vitamin C.
  • Kandungan Vitamin C Paling tinggi ketika buah masak dengan ranum,dan vitamin C boleh hilang apabila terdedah kepada kepanasan.

Kelebihan Vitamin C Shaklee

  • Membantu mencerahkan kulit secara sekata.
  • Mengekalkan kelembapan kulit.
  • Membantu menghilangkan dan memudarkan jeragat.
  • Membantu menghilangkan lingkaran gelap bawah mata.
  • Di perlukan untuk Pertumbuhan dan perbaikkan tisu.
  • Mempercepatkan baik luka-luka, sebab tu di syorkan dalam Set Berpantang Normal@ Pembedahan.
  • Membantu memelihara gusi dan gigi yang sihat.
  • Membantu menghasilkan collagen pada tubuh
  • Melindungi tubuh dari serangan radikal bebas
  • Meningkatkan imuniti.
  • Memlindungi dari terkena jangkitan selsema
  • Membantu mengurangkan tahap kolesterol,tekanan darah tinggi.
  • Melindungi dari pembekuan darah dan juga lebam.
  • Penting untuk penyuburan sel darah putih dan juga bertindak sebagai antihistamin semulajadi yang amat berguna untuk mengurangkan hidung bengkak semasa selesema, dan mengurangkan gejala-gejala lain alergi.
  • Membunuh bakteria patogenik, yang bertindak sebagai antibiotik yang tidak berbahaya.
  • Melindungi sel-sel otak dan saraf tunjang, yang sering dirosakkan oleh radikal bebas.
  • Membantu tubuh menyerap zat besi yang lebih –> berguna dalam rawatan anemia. Ia memainkan peranan penting dalam penghasilan hemoglobin dan sel darah merah.
  • Merawat jangkitan saluran kencing.
  • Diperlukan untuk metabolisme asid folik dan vitamin lain.

Dah tahu kelebihan dan keistimewaan Vitamin C Shaklee kan..haaa tiba masa kita jengah pulak testimoni Vitamin C Shaklee…

 

#1 Testimoni Vitamin C Shaklee

 

testimoni-vitamin-c-shaklee-testimoni-vitamin-c-terbaik-vitamin c- murah

 

#2 Testimoni Vitamin C Shaklee

 

testimoni-vitamin-c-shaklee-testimoni-vitamin-c-terbaik-vitamin c- murah1

 

#3 Testimoni Vitamin C Shaklee

 

testimoni-vitamin-c-shaklee-testimoni-vitamin-c-terbaik-vitamin c- murah2

 

#4 Testimoni Vitamin C Shaklee

 

testimoni-vitamin-c-shaklee-testimoni-vitamin-c-terbaik-vitamin c- murah3

 

#5 Testimoni Vitamin C Shaklee

 

testimoni-vitamin-c-shaklee-testimoni-vitamin-c-terbaik-vitamin c- murah4

 

#6 Testimoni Vitamin C Shaklee

 

testimoni-vitamin-c-shaklee-testimoni-vitamin-c-terbaik-vitamin c- murah5

 

#7 Testimoni Vitamin C Shaklee

 

testimoni-vitamin-c-shaklee-testimoni-vitamin-c-terbaik-vitamin c- murah6

 

#8 Testimoni Vitamin C Shaklee

 

testimoni-vitamin-c-shaklee-testimoni-vitamin-c-terbaik-vitamin c- murah8

 

#9 Testimoni Vitamin C Shaklee

 

testimoni-vitamin-c-shaklee-testimoni-vitamin-c-terbaik-vitamin c- murah9

 

#10 Testimoni Vitamin C Shaklee

 

testimoni-vitamin-c-shaklee-testimoni-vitamin-c-terbaik-vitamin c- murah10

 

#11 Testimoni Vitamin C Shaklee

 

testimoni-vitamin-c-shaklee-testimoni-vitamin-c-terbaik-vitamin c- murah11

#12 Testimoni Vitamin C Shaklee

 

testimoni-vitamin-c-shaklee-testimoni-vitamin-c-terbaik-vitamin c- murah14
Testimoni Vitamin C Shaklee

#13 Testimoni Vitamin C Shaklee

 

testimoni-vitamin-c-shaklee-testimoni-vitamin-c-terbaik-vitamin c- murah15
Testimoni Vitamin C Shaklee Untuk Kulit

#14 Testimoni Vitamin C Shaklee

testimoni-vitamin-c-shaklee-testimoni-vitamin-c-terbaik-vitamin c- murah17

#15 Testimoni Vitamin C Shaklee

testimoni-vitamin-c-shaklee-testimoni-vitamin-c-terbaik-vitamin c- murah18

#16 Testimoni Vitamin C Shaklee

 

testimoni-vitamin-c-shaklee-testimoni-vitamin-c-terbaik-vitamin c- murah20
Testimoni Vitamin C Shaklee

 

#17 Testimoni Vitamin C Shaklee

 

testimoni-vitamin-c-shaklee-testimoni-vitamin-c-terbaik-vitamin c- murah21
Testimoni Vitamin C Shaklee

 

#18 Testimoni Vitamin C Shaklee

 

 

testimoni-vitamin-c-shaklee-testimoni-vitamin-c-terbaik-vitamin c- murah22
Testimoni Vitamin C Shaklee

#19 Testimoni Vitamin C Shaklee

 

testimoni-vitamin-c-shaklee-testimoni-vitamin-c-terbaik-vitamin c- murah23
Testimoni Vitamin C Shaklee

#20 Testimoni Vitamin C Shaklee

testimoni-vitamin-c-shaklee-testimoni-vitamin-c-terbaik-vitamin c- murah24
Testimoni Vitamin C Shaklee

#21 Testimoni Vitamin C Shaklee

testimoni-vitamin-c-shaklee-testimoni-vitamin-c-terbaik-vitamin c- murah25

 

Tak sabar nak dapatkan Vitamin C, haa boleh je beli sendiri mengunakan Kad Debit/ Kredit, selepas pembelian jangan lupa hubungi Cheta untuk konsultasi tau…

promosi vivix shaklee vivix shaklee pengedar vivix shaklee

 

 

testimoni-vitamin-c-shaklee-testimoni-vitamin-c-terbaik-vitamin c- murah19

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos,merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin Semulajadi Shaklee anda, saya adalah pengedar sah anda seluruh Malaysia. Sebarang pertanyaan boleh di buat dengan menghubungi saya di talian berikut,atau tekan gambar di bawah untuk direct wassap tanpa perlu simpan number;

pengedar-shaklee-vivix-pontian

Nama: Mahligai Vitamin @ Eita (ID 1081587)

Phone/Message/WhatsApp: 012-7555470

Pengedar Shaklee Johor Bahru

Hana ( 60134136748)

pengedar-shaklee-komtar-jbcc-johor-bahru 

Pengedar Shaklee Kuching Sarawak

Dayang (6017.844.1515)

pengedar-shaklee-kuching-sarawak-pengedar-shaklee-miri-sarawak-pengedar-vivix-shaklee-agen-shaklee-sarawak2 (1) 

Pengedar Shaklee Ipoh Perak

Naresh (6017.598.9747)

Pengedar-Shaklee-Ipoh-Perak-Pengedar-shaklee-perak-pengedar-vivix-ipoh-agen-shaklee-ipoh-ejen-shaklee-ipoh-stokis-shaklee-ipoh-branch-shaklee-ipoh2

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge